Khamis, 1 Mac 2012

Mari Membaca


Boring, tak pasti apa perlu dilakukan ketika cuti semakin hari semakin hampiri penghujung, Besalah kalau cuti tak bertindih dengan kwn2 bekerja mahu jadi giler! Masakan tidak, tiada aktiviti yang terancang. Tapi dalam sibuk2 bercuti, tanggungjawab terhadap thesis tetap dilangsungkan, kalau aku leka jawapnya blik U nti mulalah terkial2.

Hehe,saja nak kongsi,saja nak buat entry pasal tak ada idea nk kisahkan tntg apa2. Buntu kot,berkisar dari hari ke hari lalui detik dan peristiwa yang sama. Walhal buku ni dah lama aku khatam ,sejak beli ari tu lagi..tapi bosan punye pasal aku baca lagi dan lagi tanpa henti!..Banyak input yang diperolehi kalau kita tahu gunakan pada platfom yg benar,hehehe.. kalau nak tahu lebih lanjut, perlu lah serbu kedai buku berhampiran untuk dapatkan senaskah.

 Tidak rugi kerana ilmu yang diperolehi itu boleh digunakan untuk kehidupan seharian. Dari perihal kecil sampai ke masalah berkaitan hidup ternyata dalam majalah ini. Sebagai pembaca tegar, aku rasa serba ketagih kalau tak dapatkan setiap bulan..hehehe. Dari naif tntg pengurusan hidup kini tahu bagaimana hendak mengatasi setiap permasalah hidup :)


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

boleh lah ek kite geng :)
sy pun pembaca tegar..

EYFAalias berkata...

hehhehee. sy tak suka membaca. :P tp kalau majalah tu ok la sikit .

Lang Radzlan berkata...

owh x pe,jnji mjlh kan satu bahan ilmiah gak..ada gak ilmu yg dpt kan :)

nazira berkata...

:)

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

nazira berkata...

nazira singgah n follow.. nice blog..

Lang Radzlan berkata...

terima kasih nazirah,done follow u :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...