Selasa, 11 September 2012

Ketupat Sotong

Oh ni lah namanya ketupat sotong..bukan buat pun, beli je dekat pasar tani! lama dah kempunan nak merasa, tapi tidak tertunai hajat. Jadi semalam kebetulan ada rezeki yg tertakdir utk aku. Tu yang tak tertahan lagi..terus membeli..Puas hati, harga agak mahal tapi berbaloilah dengan rasa yang dijanjikan.

Sempat sambar dua ekor je..ini je yang tertinggal..
Asalkan lepas kempunan sudah memadai..Hehe

Dalam sotong tersumbat pulut..itu namanya ketupat sotong
sebab pulut yg digunakan sama rasa dengan pulut ketupat palas..

Tapi manis, sekali sekala boleh lah ..kalau selalu bahaya utk kesihatan
Sila-sila mencuba :)

4 ulasan:

Green Applez berkata...

rasenye bende nie name die pun sotong sumbat kan?

Lang Radzlan berkata...

yup ada org pgil ketupat sotong..ada jugak org pgil sotong sumbat..hehe :)

MawardiYunus berkata...

woah sedapnya.. kalau kt kelantan mak gua slalu buat hummm... teringinn

Ahlam Miera Amirul Shafie berkata...

sedapnya sotong sumbat 2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...