Iklan

Isnin, 3 September 2012

Kerja Kahwin Adik Beradik Squad 12..



Hasil Sentuhan Syuk- Sorry Bro Aku Terpaksa Sedut Dari Album Kau..Hehe (Izinkanlah )

Tahniah Rashid & Aina..Akhirnya berjaya disatukan dalam akad yang telah dilafazkan. Alhamdulilah! Syukur atas rahmat dan segala pemberianNya..Setelah bersusah payah mengatur langkah dalam memastikan utuhnya sebuah perhubungan telah selamat digandingkan dalam satu resepsi. Maaflah, di awal perancang jika tidak ada aral..aku bersatu dalam mengatur arah berkunjung ke majlis sebelah Aina. Akan tetapi atas faktor tertentu terpaksa batalkan niat kerana berselisih dengan agenda peribadi. Susah untuk mengelak kerana aku tersenarai dalam "orang kuat" disebalik majlis rumah terbuka raya.

Harap kalian faham..Insya-Allah resepsi sebelah Rashid aku pastikan aku cuba berbalas kunjungan. Kalau tidak ada yang menghalang. Ya Allah permudahkanlah segala urusan ku. Masakan tidak, mereka pencetus utama kepada Squad 12 untuk menjengah ke gerbang perkahwinan. Rentetan dari kisah Rashid & Aina mungkin menjadi pemangkin kepada yang lain untuk lebih serius dalam setiap perhubungan dan menamatkan penantian dalam sebuah karya agung menjadi mempelai di hari bahagia. AMIN!!


Semoga kehidupan yang baru terbina ini mampu kekal ke penghujung nyawa. Kuatkanlah usaha dalam mempertahankannya. Redhakan setiap keringat yang mengalir itu menjadi saksi kepada keutuhan ikatan ini. Laluilah hari-hari yang mendatang dengan penuh kesabaran dan kebahagian. Perkongsian hidup baru berada pada garisan mula dan biarlah ia akan kekal pada momentum yang segar untuk penyudahnya. Salinglah menjadi pelengkap di antara satu sama lain. Tahniah!!

Untuk mengetahui lanjutan sejarah kisah cinta mereka-di sini terpapar segala cerita -> http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=0831&pub=Kosmo&sec=Pesona&pg=ps_01.htm

3 ulasan:

Unknown berkata...

hoho...pasangan merdeka, congrats to both of them..:)

Atiqah Nxjihah berkata...

Cantik gambar . Sweet jea :)

Aleda Boyd berkata...

cantiknya gambar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...