Khamis, 9 Jun 2011

Melaka Oh Melaka 1




Sungai Melaka Dari Tingkap Bilik Aku
sebenarnya dah masuk 3 hari bermastautin di negeri Melaka ini
cuma baru ni berkesempatan update blog buruk ini.
terlalu terkejar2 excited nak selongkar habis tmpt2 menarik
org kata Melaka best..byk tmpt2 syok..
bukan x pernah smpi sebelum2 nie..byk kali dah..tapi kali nie 
sekali gus bersama2 member2 membuat diri lebih teruja
hakikat lebih byk tugas dan misi perlu dilaksanakan..moga2 berjaya smpi kesudah dengan cemerlang
mls ckp byk...Melaka mmg best..nak2 bab2 makan
paling murah abad nie dizaman negara tunggang terbalik dgn krisis ekonomi tpi msih bersisa segilintir
manusia tidak mahu terus mengambil kesempatan menindas org lain..seyes setiap kedai aku singgah stkt nie..masih belum dpt menandingi kekejaman harga yg ditawarkan di shah alam
dengan kuantiti dan lauk yg sama aku mkn dkt shah alam..pling murah mahu mencecah rm5.50 tidak termasuk air...tapi di melaka terkejut beruk aku..mcm tak percaya masih dpt harga murah..hanya rm3.50..termasuk air baru rm4.50..giler kentang siot..rasa mahu terus menetap disini sahaja..begitu juga makan pagi..masih ada nasi lemak sebungkus +teh o cuma rm1.20..msh aku dlm keadaan tidak percy sepenuhnya...terbiasa dgn harga mahal..sekali disogok dgn harga murah...terkesima sebentar ...hehe

mangsa2 pelarian-bertolak dari UiTM Shah Alam



Kolej Tun Muktahir-Melaka

baru smpi terus mendaftar



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...