Iklan

Khamis, 9 Jun 2011

KL Gengster

Kami Bertiga


"Klu Dia Berani Sentuh Lu, Aku Akan Cium Dia": Antara salah satu dialog terkandung dalam babak KL Gengster,hasil garapan Shamsul Yusof ini membuahkan hasil yang begitu teruja untuk aku saksikan .Aksi dan penghayatan terbaik Aaron Aziz selaku Malek tidak menghampakan. Sekali lagi dia berjaya mengheret aku ke panggung biarpun baru sudah selesai kuliah petang tadi tetap bergegas kejar2ran mencari tiket. Gandingan Zizan dgn Aaron sungguh menjadi...Kagum dengan Mereka2..setiap lawak yg terkeluar dari Zizan tidak seperti selalu..Begitu juga watak2 lain yg dimainkan oleh pelakon2 lain..sungguh terkesan


Sampai pkul 4;30 ptg tpi tiket utk time tu full..terpaksa tunda pkul 5:30 ptg..alhamdulilah tidak mengecewakan,biarpun seat blkg2 dah full,tpi masih berjaya mendapatkan seat yang selesa..tengah2..biarpun terpaksa tunggu stgh jam..yg penting dpt tgk..letih tu mmg x leh nak berbayar dgn kata2..



mereka2:

Terpaksa naik teksi,biarpun dekat je Jusco dgn Kolej Tun Muktahir nie..menapak beberapa langkah mesti smpi,nk kejar masa rela terpaksa hangus beberapa RM byr tmbg teksi, duk kt sini,x bwk transport sndri..guna lah trsnpt awam..baru lah terasa bgmana keadaan dan suasana org yg hari2 bergantung dgn trnsport awam..mahu patah kaki dibuatnya


Malas nak ulas panjang2..yg penting setiap RM yg dilaburkan mmg berbayar2..cuma tadi dlm panggung..brader yg duk sblh aku..byk mengomel sinis dari berdiam dan hayati cerita..Mmg masing2 punya hak ats setiap pelaburan tiket tapi tolonglah hormati jiran anda disebelah. Tunggu habis tayangan,dkt luar smpi lebam pun nk mengata terpulanglah..takde sape2 nk mrh..yg aku pelik lau dah rasa tak leh nak terima jalan cerita hasil garapan yg terpapar di skrin..silalah buat keputusan bijak sebelum memuktamadkan. Pilihan ditng anda kerana duit anda..kerana klu tindakan berfikir waras pada awl2...anda tidak rugi.. Mcm masa aku tgh beratur ada seorg mamat dan 3 gadis nie..last2 minute baru nk discus nk tgk apa..pastu dlm baris terjerit2..gaduh2 nak buat kptsn..last2 org lain terpaksa tanggung beban suara sumbang kamu,bila gerangan dibelakang tegur sila rendahkan suara kamu..kamu2 leh lemparkan jelingan tajam sambil mulut terkumat kamit maki hamun...yg perempuan nak tgk Kl gengster yg jantan mahu layan X-Men..menurut yg jantan"erm cerita melayu balik2 jln cerita sama.x best nk layan..terlalu tipikal dan stereotaip"erm bgi aku selagi aku rasa best aku tgk...aku guna duit aku dan aku rasa aku telah buat pilihan bijak..cerita melayu atau tak..sama je jnji selari dgn minat 


sekian:

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...