Iklan

Khamis, 1 Disember 2011

Kerja Kawen Mega+Pertunangan Dhia

Dalam November Lepas
Berlaku Kisah Perkongsian Mereka
Yang Setiap Manusia Mahukan
Adaptasi Percintaan Kepada Kesempurnaan Hidup
Mencari Keberkatan Utk Wariskan
 Setiap Apa Yang Dimulakan
Agar Hidup Itu Ada Pengertian..
Selamat Semua Kamu KehendakNya
Aku Ucapkan..
"kalau DIA bukan JODOH kita"
sekuat mana saya setia,
sehebat mana saya merancang,
selama mana saya menunggu,
sekeras mana saya bersabar,
sejujur mana saya menerima awak.......
jika ALLAH tidak menulis jodoh kita bersama...
kita tetap tidak akan bersama...

"Andai DIA JODOH kita"
Sekencang mana badai melanda...
Sehebat mana dugaan menimpa...
Sebesar mana rintangan menduga...
Sekuat mana sy menolak awak...
Jika ALLAH dah tetapkan awak jodoh saya...
Kita pasti BERSAMA....

Kerja Kawen Mega&Azam:






















mereka2 yang selalu memberi sokongan





Pertunangan Dhia :









     

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...