Iklan

Isnin, 12 November 2012

Golden Palm Tree Resort - Sepang Gold Coast



Syukur, walaupun aku tidak sampai sebulan bertugas, tetapi telah dihantar kursus. Kata bos, aku dipilh kerana aku perlu kenal dengan lebih dekat dengan kakitangan dan pengawai Pejabat Tanah Hulu Langat. Ini kerana tugas aku banyak berurusan dengan mereka. Jadi, ini adalah satu peluang untuk mendekatkan lagi jarak yang tersedia ada. Lagipun aku akan lebih faham susur galur proses kerja. Aku akui memang pada mulanya agak kabur kerana sepanjang apa yang aku belajar dari diploma sehinggala ijazah begitu berlainan sekali dengan tuntutan kerja. Apa yang tertulis dalam buku, sejujurnya banyak yang tidak sama apabila kita berkerja, buku sekadar memberi ilmu untuk bekalan, tetapi kerja mengajar kita untuk mendapatkan pengalaman berguna yang akan lengkapkan ilmu yang kita ada. 

Ku titipkan serba sedikit gambaran suasana sepanjang aku berada disini, tidak berkesempatan untuk jelajah segenap ruang kerana keadaan yang terhad. Masa banyak terarah pengisian kursus. Jadi apa yang sempat dirakam,hasilnya yang terpapar dalam ruang ini. Moga pendedahan ini mampu menarik minat anda untuk mencuba......sesungguhnya best!!!!!heheh

Senjakala






Malam










Bilik




Pagi









Tengahari!










Sekian perkongsian kali ini! :)


2 ulasan:

wisata bakti alam berkata...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

saifudin berkata...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Memaafkan adalh cara balas dendam yang paling mulia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...