Iklan

Sabtu, 23 Jun 2012

GilerDurian

Durian punya penangan sesiapa sahaja mampu terdiam tidak terkata selepas menikmatinya. Itu bagi mereka yang "hantu durian", bagi aku dan seangkatan yang tidak "selera" dengan rasa durian mungkin tiada tinggalkan kesan. Ironiknya walaupun akan merasa kembang tekak bila menelan ulas durian tapi bila disogokan dengan tempoyak serta-merta akal memberi respon yang positif untuk adaptasi rasa durian dalam mulut. Selera semakin bertambah, tidak lagi "lugar' tekak! Pelik tapi itu kenyataan yang berlegar dalam sekilas nafsu aku!.Hahah

Semalam selepas berantakan membuat keputusan untuk menikmati rasa durian, ahli squad belas-belas teruja (sebahagian)menjamu durian. Habis rm50 sekali harung depan mata. Terbaik walaupun adakala durian yang dijamukan depan mata tidak datang dalam pakej yang kami mahukan tetapi masih boleh ditukar.Itu kelebihan kalau menikmati di gerai itu sendiri berbanding pulang makan dirumah.Terima kasih squad :)

Hujung-hujung ini rasakan pengisian perlu ditakluki bersama-sama kerana tidak berapa lama lagi akhirlah segala-galanya ..SEDIH YANG TERAMAT.Kenangan ini hanya akan jadi SEJARAH antara kita semua!


















2 ulasan:

Fadzmie berkata...

Peh. Ni yang buat aku rasa nak pergi cari durian sekarang juga ni.

zakirulRahim berkata...

tak minat durian..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...