Iklan

Sabtu, 23 Jun 2012

Ku Tak Pantas Di syurga-Dadali



Lirik
Sudah terlalu banyak dosa yang aku lakukan Tuhan...ampuni aku
Berlinang air mata bila ku sebut nama-Mu Tuhan...bergetar hatiku
Ku telah lama lupakan-Mu
                   Gelap hati, Gelap Jiwa, Gelapnya Hidupku
Ku tak pantas disyurga
Namun ku takut pada neraka
Aku hanya manusia
Penuh Dosa
Tuntunlah dan bimbinglah 
Dijalan Redha-Mu
Berikan aku kesempatan untuk menjadi yang lebih baik
Andaikan saja waktu, dapat ku putar kembali
Aku ..............ingin didekatiMu
Betapa pedih siksa yang telah 
Engkau janjikan Tuhan...Maafkanlah aku
                  Berikan kasih-Mu, Berikan CintaMu 




tiada lagi "disaat aku mencintaimu" tapi kali ini "ku tak pantas di syurga"
sesuai buat tatapan jiwa-jiwa kudus yang mencari kedamaian yang hakiki
dalam hiburan pun boleh berdakwah kalau kena situasi dan caranya...



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...