Rabu, 28 September 2011

DB;Bihun Goereng



Hari ini ada masa panjang yang terluang..
jadi menghargai detik2 yang terhidang
peruntukkan sebaik yang mungkin
sebenarnya malas sgt nak turun bwh setelah berjaya menginap di atas
itulah resmi kehidupan sehari2an aku..bila dah ada dlm rumah
malas giler nak turun ke bawah..lau guna lif orite je
tapi perlu memanjat tangga.itu letih sgt2..perlu fikir masak2 sblum mencabar kemampuan diri
jadi masak je lah apa yang adakan
sekadar alas perut..aku akui aku bukanlah pandai sgt
lau yang simple2 itu bolehlah..lau yg rumit2 erm..aku angkt tgn tanda mengalah
masih lagi kekurangan ilmu dan dlm proses pembelajaran
aku up dlm blog nie pun..suka2 je..x de nak melawan blog sape2
mahupun kecoh2 bagai..suka baca,lihat dan lau x suka pejamkan mata
terpulanglah pada sesiapa yang nak cuba..
x cuba pun lagi ok..hahaha















1 ulasan:

zaynab berkata...

simple but nice..oklah selaras dgn kemampuan seorg lelaki..x perlu semakkan hidup dengan pelbagai pandangan org..mereka mmg terlalu prejudis jika misi utk jahanamkan hidup org lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...